ონლაინ შეძენილი პროდუქციის დაბრუნების პირობები
შეძენიდან 14 კალენდარული დღის ვადაში ყველას აქვს უფლება მისცეს ონლაინ შეძენილი მანქანების გამყიდველს მიზეზის/საფუძვლის დაზუსტების გარეშე.
1. დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში მომხმარებელმა უნდა შეავსოს მომხმარებლის ფორმა, რომელიც შეიცავს ინფორმაციას: შეძენის თარიღი, სახელი, გვარი, შესყიდვის დოკუმენტის ნომერი, დაბრუნების მიზეზი და გაგზავნოს ალტას დისტანციურზე ე. – ფოსტა. მეილზე: INFO@ITERRA.GE, ან ოფიციალური ფეისბუქის გვერდის მესიჯ ველში, ან შეავსეთ საიტზე და გამოაგზავნოთ ფუნქცია.
2. მოვაჭრე ვალდებულია სრულად, დაუყოვნებლად მიტოვებული გადახდილი დაცვის ხელშეკრულების გაუქმების შესახებ ინფორმაცია მიღებიდან არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღისა.
3. ნასყიდობის ხელშეკრულების გაუქმების შემთხვევაში გამყიდველს უფლება აქვს თქვას თანხის დაბრუნებაზე საქონლის დაბრუნებამდე.
4. ნივთის უნაკლო, წინასწარი გაყიდვის მდგომარეობა დადასტურებული იქნება ნივთის გადაცემის დროს დაბრუნების პუნქტით.
5. ნივთის დაბრუნების შემდეგ ტრანსპორტირება უნდა განხორციელდეს მომხმარებლის ხარჯზე, კერძოდ, მომხმარებელი ანაზღაურებს ნივთის დაბრუნებას და მეორე (პირდაპირ) ხარჯს.
6. თანხის დაბრუნება განხორციელდება გადახდის ინდივიდუალური სხვა, როგორც მომხმარებლისთვის, თანხის დაბრუნება განხორციელდება იმავე პირის/მოქალაქის ანგარიშის ნომერზე, შემდეგ გადაიხადა, გარდა იმ შემხვევისა, როდესაც დამკვეთსა და მათ შორის არ არსებობს დამატებითი შეთანხმება. გამყიდველი.
7. თუ ნივთები რაიმე სახის ტექნიკური (ქარხნული) ხარვეზი აღმოჩნდება, მომხმარებელმა უნდა ისარგებლოს საგარო პირობებით.
8. დაბრუნების დროს მომხმარებლები სრულად ანაზღაურდება ის ინფორმაცია, რომელიც გადაიხადა ნივთზე.
9. ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ სრული კომპლექტით (აქსესუარი, ყურსასმენი, დამტენი, კაბელები…), დაუზიანებელი ქარხნული შეფუთვით. ასევე, მომხმარებელმა უნდა დააბრუნოს შეძენისას მიმდინარე აქციების დროს მიღებული აქსესუარები, ელექტრონული ვაუჩერები ან/და სხვა ნივთები, რომლებიც უნდა დაბრუნდეს ან შეიცვალოს ორიგინალი/დაბრუნებულ მოწყობილობასთან ერთად. თუ აღნიშნული ნივთები/ვაუჩერები ვერ დაბრუნდება, მათი ღირებულება ჩამოიჭრება მომხმარებლისთვის გადასახდელი თანხიდან.
10. ნივთის დაბრუნების პირობები არ შეიცავს ნივთს ან მომსახურებაზე, ფასი არ აღემატება 30 ლარს.
11. მომხმარებელთა სერვისის დაბრუნების ფორმის დადასტურების შემდეგ, დაბრუნების ტექნიკა უნდა მიიტანოს დაბრუნების პუნქტში მანქანის მოსახერხებელ მისამართზე.
დაბრუნების ადგილი:
ბათუმი: ა.წერეთლის 44/48
ანაზღაურებადი:
1. მომხმარებლის შეკვეთით ნივთი
2. გახსნილი ჰიგიენური საშუალებები: ყურსასმენები, საპარსი, ეპილატორი, ტრიმერი, თმის საკრეჭი, კბილის ჯაგრისი…
3. გააქტიურებული, გამორთული ოპერაციული ტექნიკა
4. საქონელი, დროის მიტანის შემდეგ მონტაჟი/მომსახურება განხორციელდება ვაჭრობის საშუალებით. ტრეიმა სრულად გაწია ხელშეკრულებით ცალკეული მომსახურება, მან გაწევა დამკვეთის წინასწარი თანხმობით დაიწყო.
5. მიტანის შემდეგ შესრულებული დამატებითი მომსახურება (პროგრამების მონტაჟი, დასუფთავება, მონტაჟი…). 6. ნივთები, რაც არ არის დაცული ექსპლუატაციის პირობები
7. დამკვეთის ნივთი, რომელსაც აქვს რაიმე სახის ფიზიკური ან ტექნიკური ჩივილი, სხვა მიწოდების მომენტი, სადაც ბოლო იყო ხელმოწერა, რომელიც მიიღო ვიზუალურად უნაკლო პროდუქტი.
მომხმარებლის საყურადღებოდ*
შემოწმებული ნივთები მიტანის დროს და კურიერის მიერ მოწოდებულ მიღება-ჩაბარების აქტზე ხელმოწერით დასტურდება, რომ: პარამეტრები შემოწმებული, ფიზიკურად უნაკლო პროდუქტი.
. თანხის დაბრუნება არ განხორციელდება, თუ დამკვეთის ნივთები აღმოაჩენს ფიზიკური/გარეგან დაზიანება, ქარხნული ყუთი/შეფუთვა დაზიანებულია ან პროდუქტის ID/IMEI კოდი წაიშლება.
. ნივთები, რაც გინდათ, თქვენი პასუხისმგებლობაა, სანამ არ მიაღწიეთ გამველის საწყობს და თქვენ ეკისრებათ სიკვდილს ან დაკარგვის შემთხვევაში. ნებისმიერი ზიანი, წარმოიქმნება პროდუქტის საკუთარი საწყობში დაბრუნების/მიწოდების პრობლემა, თქვენი პასუხისმგებლობა. გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ საქონელმა უსაფრთხოდ შეასრულოს, შეასრულოს პროდუქციის ან სხვა ზიანის მიყენება, რადგან ეს არის პროდუქტის პროდუქტის ღირებულებაზე და შესაბამისად, პროდუქტის გაყიდვის საკუთარი უნარზე. პროდუქტის ორიგინალური შეფუთვა ხელუხლებელია.გთხოვთ, შეინახოთ ქვითრები, საფოსტო დოკუმენტები და ნომრები, როგორც გამყიდველისთვის გაგზავნოთ დამადასტურებელი საბუთი.